התאחדות בעלי האולמות לשר האוצר: "זריית חול בעיניי העובדים"

בנצי לייזרוביץ No Comments on התאחדות בעלי האולמות לשר האוצר: "זריית חול בעיניי העובדים"

לאחר ההתקפה של שר האוצר כנגד יו"ר הקואליציה, והאשמה כי הוא פועל לטובת בעלי האולמות בשל קרבתו המשפחתית לבעל אולם אירועים, בהתאחדות בעלי האולמות דוחים את הטענות

23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לאחר שבדיון בוועדת הכספים שהתקיים היום (שני), תקף שר האוצר ישראל כץ את יו"ר הקואליציה מיקי זוהר והאשים אותו כי הוא פועל לטובת פיצוי לבעלי האולמות בשל בן משפחתו שיש בבעלותו אולם אירועים. בהתאחדות בעלי האולמות שנמצא כרגע על סף קריסה מגיבים לשר האוצר וקובלים על דבריו.

לדברי ההתאחדות, "מאז פרוץ מגיפת הקורונה פעל התאחדות האולמות וגני האירועים להצלת 150 אלף עובדי הענף, כשלנגד עיניי הארגון עמדה מטרה אחת בלבד- הסרת החרב אשר הונפה מעל לצווארם של רבבות אשר מצאו עצמם תוך מספר שבועות בהשבתה מוחלטת ובמצוקה כלכלית קשה, וללא כל תקווה באופק".

בהתאחדות בעלי האולמות מסבירים כי "לאורך התקופה פנינו ונפגשנו עם הרבה מחברי כנסת, שרים וראש ממשלה, ניהלנו שיחות עם כל מי שהסכים להקשיב, וחברי כנסת רבים מכל המפלגות תמכו והבינו את המצוקה שלנו כמו גם מצוקה של ענפים אחרים שלהם מרכיב הוצאות גדול, זאת ללא קשר למגזר מסוים או אם הם קרובי משפחה".

"לצערנו, הכותרות מהשעות האחרונות המכריזות על 'סיוע ותמיכה' שקיבלנו מחה"כ מיקי זוהר בשל קירבה משפחתית, רחוקות מהמציאות, ומהוות זריית חול בעיניי עובדי הענף שממשיכים להילחם כנגד המתווה הכלכלי שהוצג בשבוע שעבר, מהווה גזר דין מוות עליהם".

בסיום הדברים אומרים בהתאחדות האולמות, "אנחנו רוצים לקוות שחברי הכנסת והממשלה יחזרו לעסוק במציאת פתרונות למצוקה הקשה שלנו, במקום להשתמש בנו ככלי ניגוח".



0 תגובות